Poziv na radionice: Vizualne komunikacije i tržišne strategije za profesionalne umjetnike, likovni i kulturni marketing 2015

U organizaciji HDLU-a i uz potporu Ministarstva kulture RH, i ove godine u prostorima kluba HDLU-a ( Dom hrvatskih likovnih umjetnika, Trg žrtava fašizma 16, Zagreb ), održat će se serija strukovnih radionica ” Vizualne komunikacije i tržišne strategije za profesionalne umjetnike 2015 ”, uz završnu izložbu polaznika radionica.

Radionice imaju za cilj educirati umjetnike i pomoći im da na jednostavan način i uz praktične vježbe osmisle svoje buduće tržišne strategije, a što će u velikoj mjeri pripomoći razvoju i opstanku domaćih kreativnih industrija, te umjetničkih profesija.

Radionice je osmislila i vodi mr. art Krešimira Gojanović.

Radionice su besplatne i namijenjene su likovnim umjetnicima, članovima strukovnih udruga HDLU-a i HZSU-a, studentima umjetničkih akademija i svim onim umjetnicima, koji svoj rad, proizvode, znanja i vještine žele plasirati na domaćem i stranom tržištu, pri čemu će redovni članovi HDLU-a imati prednost kod prijema na radionice.

Vrijeme održavanja: Radionice se odvijaju u 4 tematske cjeline, vikendima tijekom rujna i listopada 2015., počevši od 12. 9. 2015. ( detaljan program i termini održavanja opisani su niže. )

Mjesto održavanja: Klub HDLU-a, Dom hrvatskih likovnih umjetnika ( Meštrovićev paviljon ), Trg žrtava fašizma 16, Zagreb

Prijave: Zainteresirani umjetnici se po želji mogu prijaviti samo za jednu radionicu ili za više / sve radionice. Broj polaznika na radionicama je ograničen, te je stoga zbog nabavke materijala, potrebno unaprijed potvrditi svoje sudjelovanje na kontakt:

Marijana Paula Ferenčić – m.p.ferencic@hdlu.hr
099 264 2564

Pri prijavi potrebno je dostaviti sljedeće: Ime i prezime, broj mobitela, e-mail, informaciju o članstvu u strukovnim ili umjetničkim udrugama, popis radionica za koje ste zainteresirani. Prijave se zaprimaju do popunjenja mjesta za pojedinu radionicu. U slučaju velikog interesa, prijavitelji će se staviti na rezervnu listu, te će biti obaviješteni od strane organizatora, ukoliko se oslobodi mjesto na željenoj radionici.

Svi polaznici radionica dobiti će besplatnu skriptu za rad i sudjelovat će sa svojim radovima na završnoj izložbi, po završetku radionica.

Program radionica:

1. radionica: Analiza domaćeg tržišta i planiranje budućih tržišnih strategija i vizualnih komunikacija sa publikom, klijentima, kupcima i naručiteljima
Vrijeme održavanja: subota i nedjelja, 12. i 13. 9. 2015., od 11:00 do 14:00 h, u prostorima Kluba HDLU-a.

2. radionica: Oblikovanje cjelovitog vizualnog identiteta – oblikovanje vizualnog identiteta za pojedine događaje, manifestacije, umjetnike i njihove proizvode, vizualni identitet umjetničkih udruga. Kreiranje slogana, logotipa i reklamnih materijala, u što ulaze: katalozi, posjetnice, pozivnice, itd.
Vrijeme održavanja: subota i nedelja, 19. i 20. 9. 2015., od 11:00 do 14:00 h, u prostorima Kluba HDLU-a.

3. radionica: Oblikovanje plakata, prezentacija umjetničkih izložbi, kolonija i sajmova
Vrijeme održavanja: subota i nedelja, 3. i 4. 10. 2015., od 11:00 do 14:00 h, u prostorima Kluba HDLU-a.

4. radionica: Kreiranje web stranica, blogova, umjetničkih portala i tržišnih strategija na društvenim mrežama, pisanje promotivnih tekstova
Vrijeme održavanja: subota i nedelja, 10. i 11. 10. 2015., od 11:00 do 14:00 h, u konferencijskoj dvorani HDLU-a.

5. Završna izložba polaznika radionica: Od radova koji će nastati na radionicama, napravit će se završna izložba.
Vrijeme održavanja: subota, 17. 10. 2015., od 15:00 do 20:00 h, u prostorima Kluba HDLU-a.

Voditeljica radionica: mr. art Krešimira Gojanović, akademska slikarica i grafičarka, rođena je 13. 2. 1970. u Osijeku, Hrvatska. 1989. završila je Školu primijenjene umjetnosti u Zagrebu, a 1993. diplomirala je na grafičkom odjelu Akademije likovnih umjetnosti u Zagrebu, klasa prof. Ante Kuduza. 2010. magistrirala je na ALUO Ljubljana – smjer Oblikovanje vizualnih komunikacija, pri mentoru prof. Milanu Eriču, te obranila magistarsku radnju s naslovom: ” Medijska kultura: tradicionalna umjetnost u klasičnim i suvremenim medijima. ”

Osim slikarstvom i grafikom, bavi se još grafičkim i web dizajnom, fotografijom, ilustracijom, likovnom teorijom i likovnim marketingom, te osmišljavanjem i organizacijom likovnih i dizajnerskih radionica za djecu i odrasle. Članica je Hrvatske zajednice samostalnih umjetnika, Hrvatskog društva likovnih umjetnika, te slovenskog društva BMG za promociju turizma i umjetnosti. 2015. sa kolegama je osnovala novu strukovnu udrugu zagrebačkih likovnih umjetnika – HDLU Zagreb, u kojem djeluje kao predsjednica udruge. Izlagala je na preko 40 samostalnih izložbi i sedamdesetak skupnih u zemlji i inozemstvu. Živi i radi u Zagrebu.

www: kresimira.wordpress.com

Radionice su omogućene zahvaljujući financijskoj potpori Ministarstva kulture Republike Hrvatske

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s